Hoogvliet websuper vanaf 27 november online
Op woensdag 27 november is de websuper van Hoogvliet geopend. Via de www.hoogvliet.com kunnen consumenten in 3 eenvoudige stappen, volgens het Klik&Klaar-principe, hun boodschappen bestellen. Hoogvliet verzamelt de boodschappen en levert deze op het door
Hoogvliet is de eerste servicediscounter die online gaat met een nagenoeg volledig assortiment. Door te starten met 42 afhaallocaties is zij meteen de grootste online retailer met afhaalpunten. Met de websuper neemt Hoogvliet de klant veel tijd uit handen: men hoeft niet meer zelf de boodschappen te doen. Boodschappen doen kan met de websuper gewoon thuis, zittend op de bank met een tablet of achter de computer in de lunchpauze. De bestelling wordt door Hoogvliet verzameld, waarna de klant deze kan ophalen wanneer het haar uitkomt. Misgrijpen is er niet meer bij, want Hoogvliet biedt 100% leveringsgarantie. Ter kennismaking biedt Hoogvliet alle klanten €10,00 korting op de eerste online bestelling vanaf €50,00.
Vers is en blijft écht vers
Hoogvliet heeft voor de websuper de Coole tas® ontwikkeld. Door gebruik te maken van een uniek materiaal houdt de Coole tas diepvriesartikelen en gekoelde producten op de juiste temperatuur tot in de vriezer/koelkast thuis. Mocht de klant na het ophalen van de boodschappen niet direct naar huis kunnen, dan is dat dankzij de Coole tas geen probleem. De tas is filebestendig!
Speciaal distributiecentrum
Alle boodschappen die via de websuper worden besteld, worden verzameld in en uitgeleverd vanuit het nieuwe @DC van Hoogvliet. Dit distributiecentrum is specifiek gebouwd en ingericht om uit 'pick to light'-systeem.
Bewezen de goedkoopste én de beste service, ook online
Uiteraard betalen klanten in de websuper, naast een lage afhaalvergoeding van €2,49, dezelfde lage prijzen als in de Hoogvliet supermarkten. De klantenservice van Hoogvliet is voor vragen en opmerkingen dagelijks (uitgezonderd zondag) bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur.