Alphens feestje voor winkelcentrum in Maarssen
Op 17 oktober werd in Maarssen de nieuwe identiteit (logo en naam) en website van Winkelcentrum Bisonspoor gelanceerd. Verantwoordelijk hiervoor was het reclamebureau Scrambled Ads uit Alphen aan den Rijn.
Voor de lancering maakte Scrambled Ads er een echt Alphens feestje van. Het 8-koppige promotieteam werd geleverd door het Alphense evenementbureau Young Events en een overheerlijke taart met het nieuwe logo door banketbakkerij Stevers. De website werd gebouwd door Creative Fellows die, samen met Scrambled Ads, in het pand aan de Raadhuisstraat 247 in Alphen aan den Rijn zit.
Nadat de wethouder de nieuwe identiteit onthulde (BISON Shopping Center), smikkelden ruim 400 bezoekers van deze taart. Het promotieteam zorgde ervoor dat zowel de volwassen bezoekers als de kinderen niets te kort kwamen. Zij deelden speciale BISON-sleutelhangers, BISON-ballonnen en BISON-kleurplaten uit. Tevens ontving iedereen een speciale BISON-krant vol aanbiedingen. Wie gebruik maakt van een aanbieding kan zaterdag 24 oktober een originele BISON-bigshopper ophalen in het centrum. In totaal zijn er 10.000 bigshoppers; deze werden geleverd door Talba, eveneens uit Alphen aan den Rijn.
Op de foto: Domien Tolsma (rechts, Scrambled Ads) en Ard van den Berg (Banketbakkerij Stevers) bij de enorme taart waar meer dan 400 mensen van aten.