Storm Uitzendbureau logo
Tip!

Storm Uitzendbureau

Tel: 0172-251627
Mail: info@stormuitzendbureau.nl

Op zoek naar goed, flexibel en betrouwbaar personeel?

Storm Uitzendbureau is dé partner als het gaat om de invulling van een breed scala aan vacatures. De belangrijkste reden van klanten om steeds weer bij Storm Uitzendbureau terug te komen, is betrouwbaarheid. Of het nu gaat om gemaakte afspraken, financiële afwikkeling of objectieve voorlichting; vertrouwen is de basis. Storm Uitzendbureau heeft alle disciplines in huis op het gebied van uitzenden, detacheren en werving & selectie. Daarbij hechten wij veel waarde aan persoonlijk contact en een transparante werkwijze. Wij geloven in een persoonlijke aanpak van een klein team en een krachtige organisatie op de achtergrond die alle ondersteuning biedt om onze beloftes te kunnen waarmaken. Zowel in kennis, in visie als in mankracht.

Wil jij die leuke, afwisselende baan met doorgroei mogelijkheden?

Storm Uitzendbureau heeft een ruim aanbod in functies binnen allerlei branches. Van bouw en techniek tot logistiek en van administratie tot leidinggevende functies. Zij kijken samen met jou waar jouw kwaliteiten liggen en bij welk bedrijf en in weke functie jij het beste uit de verf komt. Zij leggen tijdens de werving de focus op jouw inzet, ambitie, het nakomen van afspraken en jouw kwaliteiten. Via hen kan je jezelf verder opleiden als je daar behoefte aan hebt. Zij hanteren marktconforme arbeidsvoorwaarden en staan voor hen medewerkers klaar. Interesse? Stuur hen jouw CV en we gaan voor je aan de slag.

Over hen

Het uitzendbureau is opgericht vanuit de behoefte om het contact met klanten en uitzendkrachten anders en persoonlijker aan te pakken. Hun kleinschalige team kent alle klanten en uitzendkrachten persoonlijk en is als organisatie goed bereikbaar voor alle vragen en dienstverlening. Zij richten zich voornamelijk op bedrijven in Alphen aan den Rijn en omstreken. Door hen geografische focus, kennen zij de lokale arbeidsmarkt als geen ander. Service- en klantgerichtheid staan bij hen hoog in het vaandel en ze hebben een bestand van trouwe uitzendkrachten, waardoor klanten zo min mogelijk wisseling hebben in arbeidskrachten, wat de voortgang van de organisatie ten goede komt. Diverse van hen uitzendkrachten zijn inmiddels in vaste dienst bij de klant gekomen. Dus als uitzendkracht is ons bureau een goede opstap naar vast werk.

Hun bureau voldoet aan alle officiële keurmerken. Er is dus geen financieel risico wat wel zo prettig is. Reken dat samen met een eerlijke tariefberekening en hun uitstekende dienstverlening en zij garanderen dat zij voortaan bovenaan de bellijst komen te staan als u als klant nieuwe uitzendkrachten zoekt. En wil je als uitzendkracht geen nummer in een personeelsbestand zijn? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Tijdelijke functies of een functie voor langere tijd? Via ons is beide mogelijk. Zoek je als organisatie meer flexibiliteit qua inzet van personeel om makkelijker op- of af te schalen? of wil je graag een langere periode bekijken of een kandidaat geschikt is en past binnen de organisatie? Dan is uitzenden een ideale dienstverlening die wij graag voor u uitvoeren.

Maar ook voor het vinden van goed en gekwalificeerd personeel zijn wij de aangewezen organisatie. Snel schakelen is voor ons geen punt. Door uitzendkrachten in te huren loop je als organisatie veel minder risico als het werk (tijdelijk) afneemt, een uitzendkracht toch niet bevalt of om andere redenen tijdelijk niet kan werken. Ook nemen wij de loonadministratie uit handen, naast alle andere arbeidsrechtelijke vraagstukken. En dat voor scherpe tarieven!

Meer weten? Neem gerust contact met ons op.

Wil je als organisatie zelf mensen in dienst nemen, maar heb je geen tijd of kennis om de juiste persoon aan te nemen op de gewenste functie? Dan is de dienst werving & selectie een goede keus.

Onze organisatie handelt alles af bij het zoeken en vinden van goed personeel. Onze selectie via persoonlijke gesprekken zorgt ervoor dat wij één of meerdere kandidaten aan u als klant kunnen voorstellen die volledig voldoen aan de door u aangegeven functie criteria. U hoeft alleen nog de gewenste kandidaat te kiezen na de kennismaking met onze kandidaat of kandidaten. Tevens nemen wij alle recruitment administratie uit handen door kandidaten uit te nodigen bij u voor een eindgesprek en kandidaten af te wijzen. Dat scheelt u veel tijd en energie. U hoeft alleen nog maar “ja” te zeggen tegen de kandidaat en een contract op te stellen. Zo makkelijk kan het zijn. Wij hanteren scherpe tarieven voor deze dienst.

Meer weten? Neem gerust contact met ons op.

Onze organisatie bied HR/P&O dienstverlening aan om u op dat vlak te ontzorgen. Onze ervaren HR adviseur kan u en uw organisatie ondersteunen bij het vormgeven en uitvoeren van uw personeelsbeleid en/of advies geven bij personele vraagstukken op allerlei vlakken. Daarbij worden uw organisatiedoelstellingen en organisatiecultuur in acht genomen.

De werkzaamheden worden in principe bij ons op kantoor uitgevoerd in overleg met u. Indien gewenst worden bepaalde activiteiten op locatie uitgevoerd, zoals gesprekken met medewerkers. U bepaalt zelf welke diensten u wil afnemen en hoe vaak. Of het nu gaat om een vraag, een tijdelijk HR project of doorlopende werkzaamheden. Een dagdeel per week, maand of anders? Alles is bespreekbaar.

Waar kunt u bijvoorbeeld aan denken?

  • Werving & selectie processen voor diverse functies als u zelf wil werven;
  • Begeleiding bij (langduriger) ziekteverzuim en de benodigde stappen volgens de wetgeving Poortwachter;
  • Opstellen en voeren van functionering-/ beoordelingsgesprekken;
  • Vragen of projecten rondom arbeidsvoorwaarden;
  • Opleidingsbeleid en ontwikkeling werknemers;
  • Personeelsadministratie;
  • Advies over personeelsvraagstukken;
  • Exit-trajecten (ontslag);
  • Implementeren van HR instrumenten passend bij de organisatie.

Onze medewerker is een ervaren HR-adviseur. Zij heeft ruim 20 jaar allround ervaring binnen HR en heeft bij diverse organisaties/ branches gewerkt. Onder andere bouw, gezondheidszorg, ICT, logistiek en callcenters. U werkt dus altijd met dezelfde contactpersoon die uw bedrijf kent.

Meer weten? Neem gerust contact met ons op.

Mark van der Pijl – directeur/ eigenaar
06-24467383
mark@stormuitzendbureau.nl

Karin Ammerlaan-Roest – intercedent
06-82202841
karin@stormuitzendbureau.nl

Nathalia Rocha Sousa
06-38873582
nathalia@stormuitzendbureau.nl

Is dit jouw bedrijf, maar klopt er iets niet?
Stuur een locatie in