Auto slaat over de kop bij ongeval op N207 Aarlanderveen

Josh Walet

Op zondagavond 24 augustus rond 23:15 uur ging het mis op de Oostkanaalweg (N207) bij de Zegerbrug in Aarlanderveen. Een BMW klapte tijdens een inhaalactie tegen een Range Rover. Door de klap sloeg de Range Rover meerdere keren over de kop en kwam op zijn dak tot stilstand, vlak naast het Aarkanaal.

In de Range Rover zaten twee personen. Zij kwamen met de schrik vrij en hoefden na controle door ambulancepersoneel niet naar het ziekenhuis. De bestuurder van de BMW werd ter plekke onderzocht door de ambulance.

Dronken bestuurder aangehouden

In de BMW werd een aangebroken fles whisky en een leeg bierblik gevonden. Na een alcoholtest bleek de bestuurder onder invloed. Hij is aangehouden en overgebracht naar het politiebureau. Beide auto’s raakten zwaar beschadigd en zijn door een berger afgevoerd. De N207 was door het ongeval enige tijd afgesloten tussen de Zegerbrug en de N231 in beide richtingen.

5.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

6.jpg

7.jpg

Meer nieuws

Advertorial Film vandaag 17:00

Het belooft een heldhaftige zomer te worden in Castellum

De straten kleuren oranje: het WK is begonnen. Na een spannende wedstrijd tussen Nederland en Japan is het even tijd om bij te komen. Ontspan in de filmzaal van Castellum met het beste en nieuwste filmaanbod.

Documentaire vandaag 16:06

Castellum vertoont documentaire over onlangs overleden kunstenaar David Hockney

Met het recente overlijden van de Britse kunstenaar David Hockney op donderdag 11 juni heeft de kunstwereld afscheid genomen van een van haar grootste iconen. Castellum Theater & Film brengt daarom vanaf donderdag 25 juni de documentaire Hockney: I Love View op het grote doek, een hartverwarmend en persoonlijk portret waarin bewondering, vriendschap en kunst samenkomen.

Advertorial Politiek plein vandaag 15:46

Petra Hoogenes: "Nieuwe gemeenteraad, maak er iets moois van"

Na zestien jaar actief in de lokale politiek heeft Petra Hoogenes-van Noort na de gemeenteraadsverkiezingen in maart afscheid genomen van de Alphense raad. Zij was twaalf jaar raadslid voor Nieuw Elan en dat leverde een koninklijke onderscheiding op. In haar afscheidsspeech vertelde zij aan de nieuwe gemeenteraad dat haar tijd en energie voortaan in haar bedrijf gaat zitten.