Bezoek je het parkeerterrein bij JYSK en Leen Bakker? Dan moet je sinds deze week betalen.
Op het parkeerterrein aan de Moerbeilaan geldt sinds deze week betaald parkeren. Bezoekers kunnen de eerste negentig minuten gratis parkeren. Daarna moet je betalen.
Het terrein wordt veel gebruikt door klanten van winkels zoals JYSK en Leen Bakker. Voorheen kon je hier gratis parkeren. Met de invoering van betaald parkeren is dat veranderd.