Het fietspad aan de Westgouweweg is morgen, vrijdag 20 februari, afgesloten. De afsluiting start om 07:30 uur en duurt de hele dag. Er wordt asbest opgeruimd dat na een eerdere brand in de omgeving is achtergebleven.
Fietsers moeten rekening houden met de afsluiting en een andere route kiezen. Zodra de werkzaamheden klaar zijn, is het fietspad weer open.