“Ik begin namen te vergeten”
Dat we al ongeveer een jaar thuis werken, heeft ook invloed op ons geheugen. Want hoe heette die ene persoon die je vaak bij die ene borrel tegenkwam? Over dit en meer schreef Machiel van der Schoot een column voor de nieuwste editie van het INTO business magazine.
INTO business helpt ondernemers op weg naar succes door ondernemersverhalen te delen. Onderdeel hiervan is het INTO business magazine, wat in tien verschillende gebieden wordt uitgegeven, waaronder in de regio Alphen. Hierin staan ondernemersverhalen van eigen bodem, bedoeld voor mkb’ers. Elk titel verschijnt vier keer per jaar: in de lente, de zomer de herfst en de winter.
In de nieuwste uitgave van het magazine staat een column van Machiel van der Schoot, eigenaar van Sera Software en Alphens.nl. In de column gaat het over het vergeten van namen, de crisisperiode en de netwerkborrels. Van laatstgenoemde denkt hij dat deze nooit meer hetzelfde worden als voorheen. En dat vindt hij helemaal niet zo erg; hij kijkt er zelfs naar uit.
Waarom? De hele column lees je hier.