Winactie Eten en drinken 26 feb. 2021 12:31

Winnen: € 25 die je vrij kunt besteden bij Kabalt’s Drive-In

Vanaf vandaag, vrijdag 26 februari, kun je weer terecht bij Kabalt’s Drive-In aan de J.A. Leeghwaterweg 1 in Alphen aan den Rijn. Nieuw is dat je terecht kunt voor zoete én hartige versnaperingen. Om te vieren dat ze weer open zijn, mogen wij € 25 aan tegoed weggeven die je vrij kunt besteden!

Advertorial Eten en drinken 24 feb. 2021 10:57

Voor de zoete en hartige trek: de drive-in van Kabalt

Heb je zin in iets zoets of hartigs en vers gemaakt, zoals aardbeien overgoten met Belgische chocolade, wafels met aardbeien, of lekkere Duitse curryworsten? Dan moet je zeker een bezoek brengen aan Kabalt’s Drive-In! Vanaf vrijdag zijn ze namelijk weer geopend.

Advertorial Eten en drinken 16 feb. 2021 13:03

De rijsttafel van NUSA zorgt voor een smaakexplosie in je mond

In januari openden Joost en Wayan van Vliet vol trots het Indische eetcafé NUSA. Hier kun je kiezen uit zestien heerlijke gerechten, allemaal vers in eigen keuken bereid. Wayan legt haar ziel en zaligheid in het bereiden van gezond en voedzaam eten. En dat proef je.

Winactie Eten en drinken 18 jan. 2021 15:59

Win een aperitivo box van ALFREDS voor twee personen

Wil jij met zijn tweeën even heerlijk genieten? ALFREDS heeft daar heerlijke nieuwe boxen voor samengesteld. Om dit te vieren mogen wij een aperitivo box voor twee personen weggeven! Deze box zit boordevol lekkere hapjes voor bij de borrel of als voorgerecht.

Advertorial Eten en drinken 28 dec. 2020 17:12

De Archeon boxen zijn nu ook verkrijgbaar voor Oud en Nieuw

Voor een heerlijke gourmet of gezellige borrel op Oudejaarsavond, of een goede brunch na de feestelijke jaarwisseling, inclusief roerei met ‘katerspek’, uitgebakken bacon. Archeon bezorgt de lekkerste boxen voor Oud en Nieuw gewoon bij jou thuis!

Advertorial Eten en drinken 28 dec. 2020 11:12

Bestel de oliebollen van Kabalt’s Oliebollenkraam nu ook online

Voor de lekkerste oliebollen, appelbeignets en andere lekkernijen ben je bij Kabalt’s Oliebollenkraam aan het juiste adres. Sta jij liever niet in de rij voor de oliebollenkraam? Plaats dan eenvoudig online jouw bestelling op Oliebollenfactory.nl. Deze kun je afhalen bij de twee afhaallocaties.

Winactie Eten en drinken 21 dec. 2020 12:22

Smullen: win een familiezak lekkernijen van Kabalt's Oliebollenkraam

Ben jij ’s nachts wakker te maken voor een heerlijke verse oliebol? Of loopt het water jou in de mond bij het zien van een lekkere wafel of appelbeignet? Goed nieuws! Wij mogen namens Kabalt’s Oliebollenkraam aan de Euromarkt en in de Herenhof een aantal familiezakken met lekkernijen weggeven.

Advertorial Eten en drinken 19 dec. 2020 10:24

Start de kerstdagen goed met het kerstontbijt van Broodjes Direct

Wat staat er op eerste of tweede kerstdag bij jou op het menu 's ochtends? Bij Broodjes Direct bestel je nu een heerlijk kerstontbijt. Van een ambachtelijke mini kerststol met roomboter tot belegde mini broodjes en een gekookt vers scharreleitje van de lokale boer. En Broodjes Direct brengt het ook nog bij jou thuis!

Winactie Eten en drinken 18 dec. 2020 12:29

Win een kerstontbijt voor twee personen van Broodjes Direct

Wil jij graag uitgebreid ontbijten op eerste of tweede kerstdag? Goed nieuws! Wij mogen namens Broodjes Direct een kerstontbijt voor twee personen weggeven, uiteraard gevuld met veel lekkers. En Broodjes Direct brengt het ook nog bij jou thuis!

Advertorial Eten en drinken 16 dec. 2020 19:00

Wordt het een kerstontbijt of een kerst high tea?

Bij Broodjes Direct kun je vanaf nu een heerlijk kerstontbijt voor eerste of tweede kerstdag bestellen. Van een ambachtelijke mini kerststol met roomboter tot belegde mini broodjes en een gekookt vers scharreleitje van de lokale boer. En Broodjes Direct brengt het ook nog bij jou thuis!

Winactie Eten en drinken 7 dec. 2020 14:17

Win een gezinszak lekkernijen van OliebollenAlphen voor Oudejaarsdag

Heb jij ook zo’n zin in oliebollen, appelbeignets en appelflappen? Goed nieuws! Wij mogen namens OliebollenAlphen 5x een familiezak weggeven voor slechts € 5 (normale prijs € 10). De gezinszak met lekkernijen wordt op Oudejaarsdag bij jou thuis afgeleverd. Je hoeft er de deur dus niet voor uit!

Advertorial Eten en drinken 16 nov. 2020 17:39

De ‘tip van Teun’: een smaakvolle kerst met de Barón de Ley Club Privado Rioja

Teun Cok is al ruim vijf jaar de trotse eigenaar van slijterij Jelfra De Toren. Als vinoloog helpt hij zijn klanten al jaren met plezier bij het kiezen van bijpassende wijnen bij gerechten. Deze keer vertelt hij alles over de Barón de Ley Club Privado Rioja, de wijn die hij van Proto overkocht om hen te steunen.