Blog Op reis met Naomi 3 jan. 2021 15:59

Op reis met Naomi: verjaardag en Kerstmis in Breukelen en Leersum

Wauw! Mijn verjaardag en de feestdagen zijn weer voorbij, hoe heb jij Kerstmis dit jaar ervaren? In deze blog neem ik je heel graag mee in mijn ervaring, mijn reis en wil ik je ook graag een aantal waardevolle inzichten en vragen meegeven.

Blog Op reis met Naomi 26 dec. 2020 11:32

Op reis met Naomi: tot rust komen in Breukelen

Deze week schrijf ik mijn blog vanuit Breukelen! Vrienden van mij die hier wonen zijn op familiebezoek in Duitsland en ik mag het huis en de planten gezelschap houden én tegelijkertijd wat volledige tijd en ruimte voor mezelf hebben.

Blog Op reis met Naomi 11 nov. 2020 19:52

Op reis met Naomi: een bezoek aan een verzorgingstehuis, een kijkje in de Indiase cultuur en de Oostvaardersplassen bewonderen

Deze week ben ik in Leiden bij Karen & Krishna. Ik mag met Karen mee naar haar vrijwilligerswerk, waar we met Ton zijn vrouw Sjaan gaan opzoeken in het verpleegtehuis en lekker kletsen. Samen met Krishna, die uit India komt, koken we héérlijk Indiaas, en ze vertellen mij gretig hoe ze elkaar hebben leren kennen drie jaar geleden. Ook doen we samen een Indiase ceremonie. 

Blog Op reis met Naomi 29 okt. 2020 15:26

Op reis met Naomi: Unleash the Power Within

Deze week ben ik even wat later, wat komt door mijn 4-daagse online evenement ‘UPW’ (Unleash the Power Within) van Tony Robbins, waarin ik vier dagen volledig ondergedompeld ben in persoonlijke ontwikkeling. Concrete handvatten, bijzondere en leerzame verhalen, mooie meditaties, diepe inzichten, vele realisaties, verbinding; met mijzelf en met andere deelnemers (11.000 uit maar liefst 139 landen!).

Blog Op reis met Naomi 11 okt. 2020 15:37

Op reis met Naomi: slapen in een yurt, schietles en een healing

Deze week heb ik toch zoiets bijzonders en moois mee mogen maken en ervaren. Ik heb geslapen in een yurt op een stuk boerderij in Warmond, een schietles gekregen én een healing gekregen doormiddel van breathwork en een sjamanistische drum.

Blog Op reis met Naomi 23 sep. 2020 19:33

Op reis met Naomi: "het leven is nu eenmaal niet altijd rozengeur en maneschijn"

Zo, die eerste week zit erop. En wat een week is het geweest! Ik ben letterlijk alle kanten op gegaan, er zijn veel emoties voorbij gekomen die van links naar rechts en van onder naar boven gaan. En het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn, dus ik ga ook de andere kant met jullie delen. Mijn motto is immers ‘we hoeven ons nergens voor te schamen’. Daarbij houd ik van open- en eerlijkheid en transparantie.

Blog Op reis met Naomi 16 sep. 2020 19:04

Op reis met Naomi: de kop is eraf, Naomi zit officieel zonder huis

Daar zit ik dan. In Amsterdam, officieel… zónder huis. Op het moment dat ik dit schrijf is het dinsdagavond en het daadwerkelijke besef begint nu redelijk binnen te treden. Een dingetje van mij. Vanuit flow en spontaniteit iets voelen, bedenken, vervolgens de beslissing maken en náderhand, wanneer die daadwerkelijke realiteit daar is, voel ik ‘em pas écht.

Op reis met Naomi 12 sep. 2020 13:05

Alphense moet haar huis uit en besluit rond te gaan trekken door Nederland

Naomi Zoutman (27) doet dingen graag net even iets anders. Toen ze haar tijdelijke woning uit moest, maakte ze dan ook niet de gebruikelijke keuze om een andere woning te zoeken. In plaats daarvan besloot de Alphense het avontuur met beide handen aan te grijpen: maandag start ze met backpacken door Nederland.