In de bossages bij de Saffierstraat zijn twee jerrycans met een onbekende donkere vloeistof aangetroffen. De jerrycans zaten verpakt in vuilniszakken.
De politie sloot direct de parkeerplaats af. De brandweer voerde metingen uit om te controleren of er gevaarlijke stoffen vrijkwamen. Uit onderzoek bleek de situatie niet gevaarlijk. Een gespecialiseerd bedrijf komt de vaten ophalen. De politie onderzoekt nog wat er precies in de jerrycans zit.
Volgens buurtbewoners liggen de jerrycans al zeker een week in het groen. Of het gaat om bijvoorbeeld drugsafval, moet verder onderek uitwijzen.




