Kabalt’s Oliebollenkraam opent op 2 november weer bij de Euromarkt
De kraam van Kabalt's Oliebollen bij winkelcentrum Herenhof is inmiddels geopend, en vanaf 2 november start ook de verkoop bij de Euromarkt. Dit familiebedrijf zet altijd alles op alles om de regio te verrassen met hun geliefde oliebollen. Ontdek waarom klanten jaar na jaar terugkomen voor deze heerlijke traditie!
Kabalt’s Oliebollenkraam begon in de jaren zeventig bij de Concertweg, opgericht door de ouders van Melvin en Tatum Kabalt. Met de verhuizing naar Winkelcentrum de Herenhof en de uitbreiding in 1998 met een tweede kraam bij de Euromarkt, groeide het uit tot een hecht familiebedrijf. Vandaag de dag runnen Patrick Vermeulen en zijn vrouw de locatie bij de Herenhof, terwijl Melvin en zijn vrouw de kraam bij de Euromarkt beheren.
De tekst loopt door onder de afbeelding.
Inspelen op nieuwe smaken
“Wat onze oliebollen zo speciaal maakt? Kwaliteit staat altijd voorop”, vertelt Melvin Kabalt. “We bakken elke dag met verse producten van goede kwaliteit en dat proef je terug.” Naast de klassieke oliebol zijn ook de appelflappen erg populair. Toch heeft de familie een neus voor trends: nieuwe creaties zoals de tompoucebol, berlinerbol en de bijzonder geliefde 'Dubaibol' vinden ieder jaar hun weg naar het assortiment. “Elk jaar voegen we iets nieuws toe, zoals eerder de limoncellobol. Dit jaar is de Dubaibol een grote hit; klanten zijn altijd benieuwd naar iets nieuws.”
De tekst loopt door onder de afbeelding.
Een familiebedrijf
De drukke feestmaanden vragen veel van de familie, maar juist die drukte brengt hen dichter bij elkaar. “In deze periode werkt iedereen in de familie mee in de kraam. Het is bijzonder om als familie zo intensief samen te werken”, zegt Melvin. "De leuke reacties van klanten, die vaak speciaal voor hun oliebollen terugkomen, maken het harde werken extra de moeite waard."
Meerdere keren werd Kabalt’s Oliebollenkraam door het AD Oliebollentest-team uitgeroepen tot een van de beste in de regio. “Die erkenning voelt fantastisch”, zegt Melvin. “Het geeft een extra boost aan de zorg en aandacht die we in ons product stoppen.”