Keukenwarenhuis.nl sponsort het Zomerspektakel: “We doen graag wat terug voor de maatschappij”
Het Zomerspektakel aan het Meer kan dit jaar rekenen op een nieuwe hoofdsponsor: Keukenwarenhuis.nl. Eigenaar Mark Verkerk is trots op deze stap: “We komen al jaren op het Zomerspektakel. Hoe tof is het om nu op een andere manier een bijdrage aan dit evenement te leveren?”
Met zo’n 70.000 bezoekers in één weekend is het Zomerspektakel aan het Meer met stip het grootste festival van Alphen aan den Rijn en omstreken. En op 2, 3 en 4 juni 2023 mogen we weer! Dan wordt het evenemententerrein bij de Zegerplas in Alphen aan den Rijn weer omgetoverd tot festivallocatie. Om het evenement ook dit jaar weer tot een waar succes te maken, is Keukenwarenhuis.nl toegevoegd aan het exclusieve rijtje met hoofdsponsoren.
Maatschappelijke betrokkenheid
"Voor ons was het een logische stap om hoofdsponsor te worden van het Zomerspektakel”, vertelt eigenaar Mark Verkerk. “We hebben altijd geloofd in het belang van maatschappelijke betrokkenheid. Op landelijk niveau sponsoren we FC Dordrecht, maar begin dit jaar besloten we dat we ook graag op lokaal niveau van ons wilden laten horen. Aangezien Alphen aan den Rijn niet één grote voetbalclub heeft, vonden we grote lokale evenementen interessant. Daar is het Zomerspektakel het perfecte evenement voor, toch?”
Dat Keukenwarenhuis.nl voor een evenement in Alphen aan den Rijn koos, komt niet uit het niets. De roots van het familiebedrijf liggen namelijk in Ter Aar en Alphen aan den Rijn. “Een groot deel van onze klanten komt ook uit deze regio. Daarom willen we voor onze klanten uit deze regio ook wat terugdoen. Als grootste festival in de omgeving biedt het Zomerspektakel ons de mogelijkheid om dit op een tastbare en zichtbare manier te doen.”
Binnen 24 uur geregeld
Keukenwarenhuis.nl mag dan dit jaar voor het eerst hoofdsponsor van het Zomerspektakel zijn, de familie Verkerk zelf is al jaren betrokken bij het evenement. Zo is Rianne Verkerk al jaren actief als vrijwilliger bij de Obstacle Run, wat onderdeel uitmaakt van het Zomerspektakel. “Via Rianne kwamen we in contact met Ricardo van den Belt. Toen hij zag dat we sponsor waren van de 20 van Alphen, zei hij: waarom sponsoren jullie niet ook de Obstacle Run? Daar hadden we wel oren naar. Niet veel later was het geregeld, binnen 24 uur zelfs.”
En niet te vergeten: de medewerkers van Keukenwarenhuis.nl gaan steevast elke editie naar het Zomerspektakel. Een groot deel van hen doet ook mee aan de Obstacle Run. “Ook dit jaar kijkt iedereen weer uit naar het festival. De organisatie heeft het weer voor elkaar gekregen om een geweldig programma neer te zetten. Daar kunnen wij als hoofdsponsor alleen maar trots op zijn!”
Wil jij ook genieten van de gaafste optredens, spannende activiteiten en heerlijke versnaperingen? Wees er dan snel bij! De kaarten voor vrijdagavond 2 juni zijn namelijk al voor 80% uitverkocht.
Koop je tickets voor het Zomerspektakel aan het Meer >