Kroes en Partners is trouwe hoofdsponsor van het Zomerspektakel: “Laat het feest maar beginnen!”

Kroes en Partners

Kroes en Partners en het Zomerspektakel aan het Meer gaan al jaren hand in hand. Het notariskantoor is namelijk sponsor van het eerste uur. En als het festival op 2 juni losbarst, zijn zij uiteraard ook weer van de partij. “We voelen ons thuis bij de positieve energie die er heerst.”

Zonder sponsoren is er geen Zomerspektakel aan het Meer. Dankzij hun enorme bijdragen is de organisatie van het festival er de afgelopen edities in geslaagd om een mooi en veelzijdig programma neer te zetten. Al sinds de eerste editie van het Zomerspektakel is Kroes en Partners als hoofdsponsor verbonden aan het evenement. En voorlopig zijn ze niet van plan om daar verandering in te brengen.

Sponsor van het eerste uur

Kroes en Partners hecht veel waarde aan maatschappelijke betrokkenheid. Daarom steunt het notariskantoor verschillende lokale initiatieven op het gebied van sport, cultuur en vooral gezelligheid. “We brengen mensen graag bij elkaar. Daarnaast herkennen we ons in evenementen die net zo laagdrempelig zijn als ons kantoor. En dat is precies wat het Zomerspektakel ook doet. Het evenement is van én voor iedereen”, stelt Harriët Bijl-Atsma.

Als sponsor van het eerste uur heeft Kroes en Partners de hele transformatie van het Zomerspektakel meegemaakt. “Het is geweldig om te zien hoe de organisatie ervoor zorgt dat het festival elk jaar blijft verbeteren”, zegt John Kroes. “Je denkt misschien dat wij als hoofdsponsor ook invloed hebben op het programma, maar dat is niet het geval. Wij geven het geld, maar inhoudelijk willen we ons er niet mee bemoeien. Door de jaren heen heeft de organisatie laten zien dat dat ook helemaal niet nodig is. Het zijn stuk voor stuk kundige en toegewijde vrijwilligers. Wat zij doen, daar kunnen wij alleen maar ons petje voor afnemen.”

Vrolijkheid en ontspanning

Dit jaar kijkt Kroes en Partners extra uit naar het Zomerspektakel. Ze hebben namelijk een verhuizing en verbouwing achter de rug, wat de nodige energie vergde. John: “Dit feest van vrolijkheid en ontspanning komt dan ook op een goed moment. Na zo’n drukbezette periode is het extra fijn om tijdens het Zomerspektakel even op adem te komen. Ook omdat we onze relaties dan weer eens op een heel andere manier spreken.”

De laatste opmerking doet John denken aan één van de vorige edities van het Zomerspektakel, toen ze een speciale fotoserie maakten. Op de foto’s hadden John en Harriët beide tropische kleding aan en zomerse voorwerpen in hun handen. “De foto’s hadden we groot laten afdrukken op banners. Deze hingen bij de toiletten. Onze klanten herkenden ons en dat zorgde voor de nodige hilariteit”, lacht Harriët. “We kregen zelfs selfies opgestuurd van mensen die op de foto waren gegaan met onze foto. Dat is een leuke manier om als hoofdsponsor je betrokkenheid bij het festival te laten zien.” Ook zo’n selfie maken? De zomerse banners vind je ook dit jaar weer terug op het festivalterrein. 

Eén grote belevenis

Het Zomerspektakel staat garant voor drie dagen feest voor jong en oud. John en Harriët proberen altijd om deze drie dagen aanwezig te zijn. “We willen als hoofdsponsor ook buiten de sponsorborrel om ons gezicht laten zien”, zegt John. Harriët vult aan: “In het weekend ga ik vaak met het hele gezin. Want hoe leuk is het dat je dat soort dingen met elkaar kunt doen? Overigens leeft het ook binnen onze organisatie; iedereen kijkt er altijd onwijs naar uit om naar het Zomerspektakel te gaan.”

Voordat het evenement daadwerkelijk losbarst, gaat John altijd even kijken bij de opbouw. “Dat doe ik eigenlijk elke editie wel. Dan rijd ik ’s ochtends even langs. En elke keer ben ik weer onder de indruk. Het is echt immens, zo professioneel en groots. Ik vind het prachtig om te zien dat iedereen een bijdrage levert, en dat je door gezamenlijke inzet zoiets moois voor elkaar kunt krijgen. Het is fantastisch om daar als hoofdsponsor ons steentje aan bij te kunnen dragen.”

Wil jij ook genieten van de gaafste optredens, spannende activiteiten en heerlijke versnaperingen? Wees er dan snel bij! De kaarten voor vrijdagavond 2 juni zijn namelijk al voor 80% uitverkocht.

Koop snel je tickets >

Meer nieuws

Advertorial Film gisteren 17:00

Bekijk de nieuwste filmbrief van Castellum

Vaderdag staat voor de deur, en wat geef je een vader die alles al heeft? Juist: een avond vol actie, snelheid en gezelligheid. Zaterdag 28 juni is het weer Men’s Night bij Castellum, met F1: The Movie, een spectaculaire actiefilm met Brad Pitt in de wereld van Formule 1. Hét perfecte cadeau.

Advertorial Romeinsweekend gisteren 12:18

Vroeger heette Alphen aan den Rijn Albaniana, oftewel ‘het witte water’– ontdek het Romeinse verleden!

Wist je dat de gemeente Alphen aan den Rijn een groot Romeins verleden heeft? Alphen aan den Rijn wordt ook wel ‘Wereldstad aan de Limes’ genoemd. Maar waarom is dat? Wat is hier vroeger allemaal gebeurd? Uit de Romeinse tijd is er niets zichtbaar overgebleven, maar door middel van vondsten en verhalen kan deze rijke geschiedenis wel worden doorverteld.

Sport gisteren 11:15

Alphians zetten mooie prestaties neer op Nederlands Kampioenschap

Tijdens het Pinksterweekend, op 7, 8 en 9 juni, vond het Nederlands Kampioenschap Little League plaats. Tijdens dit nationale honkbaltoernooi nemen regionale selectieteams uit heel Nederland het tegen elkaar op. Honk- en softbalvereniging Alphians was met spelers én een coach vertegenwoordigd. Hun teams hebben het weekend afgesloten met mooie prestaties.

Muziek gisteren 10:10

Nieuw koor in Alphen aan den Rijn: Alphens Bachkoor zoekt bassen

In samenwerking met de Kerkenraad van de Adventskerk heeft stadsorganist en dirigent Simon Stelling afgelopen woensdag een nieuw koor opgericht: het Alphens Bachkoor. De repetities vinden in juni plaats op woensdagavonden van 20:00 tot 21:00 uur in de Adventskerk.