Kruidvat heeft een nieuw onderkomen in De Baronie. De winkel opende vanochtend om 08:00 uur feestelijk de deuren voor personeel en de eerste klanten.
Al voor 08:00 uur stonden de eerste bezoekers te wachten om naar binnen te gaan. Zij konden als eersten rondkijken in het vernieuwde filiaal en profiteren van het vertrouwde assortiment.
Buiten stond een koffiekar klaar. Klanten kregen daar een vers kopje koffie of cappuccino aangeboden.
Ruimer en prettiger winkelen
Kruidvat blijft gevestigd in winkelcentrum De Baronie, maar is verhuisd naar het voormalige pand van Big Bazar. Dankzij de grotere ruimte kunnen klanten voortaan nog prettiger winkelen.
Ben jij al langs geweest? Check hier de openingstijden.

