Er waait een frisse bries door de Kamer van Admiraal – ze starten een eigen dartteam! Vanaf deze zomer wordt er serieus gegooid: met pijlen, plezier en een flinke portie teamspirit.
Darten bij De Pool
Tussen de biertjes en het geroezemoes hoor je straks ook een tik van darts die het bord raken. De Kamer van Admiraal wil een plek creëren waar iedereen zich welkom voelt – of je nu fanatiek gooit of gewoon voor de lol een pijltje meegooit.
Voor iedereen
Of je nu net begint of al jaren op bull’s-eyes mikt: je bent welkom. Het draait om sfeer, vriendschap en lekker meespelen – al zijn ze ook écht van plan om mee te doen aan regionale toernooien. Ja, ze gaan ervoor!
Trainen met een biertje erbij
Door de weeks worden er ook gezellige trainingsavonden gehouden. Geen verplichting – gewoon samen gooien, een beetje beter worden, en natuurlijk een biertje erbij.
Doe mee
Het team is bijna compleet! Wil je erbij zijn? Wacht dan niet te lang – het team is bijna vol! Stuur een DM op Instagram of mail naar info@kamervanadmiraal.com. Vermeld er wel even bij dat je mee wilt doen aan het dartteam.
Binnenkort: info- en inschrijfavond
Daarnaast wordt er binnenkort een gezellige avond georganiseerd waarin je kunt kennismaken met het team, de plannen én natuurlijk de borden. Houd de socials in de gaten voor de specifieke datum.
Darten, drinken, lachen – en misschien wel winnen. Gooi jij mee?