Ondernemende broers openen luxe notenkiosk in De Aarhof
Heb jij de luxe notenkiosk in winkelcentrum De Aarhof al gespot? Sinds kort staan de broers Bob en Roy Hoffmann van BOB & ROY’S met hun luxe notenkiosk in het winkelcentrum. “Voor ons draait het om een goede balans tussen bewust eten en het creëren van verwenmomenten”, vertelt Bob.
In De Aarhof opende Bob en Roy hun vijfde vestiging. Met tien jaar samenwerking hebben de broers inmiddels een keten van winkels en ‘mobiele’ verkooppunten met luxe, ambachtelijke notenkramen neergezet in diverse plaatsen in de regio. Bob vertelt: “Wij zijn heilig overtuigd van ons concept. Een onderscheidend natuurproduct, tegemoetkomend aan de wensen van de moderne consument die zich steeds verder bewust is van de noodzaak van een gezond en fit leven. Wij sluiten hierbij aan door in de traditionele markt van noten en gedroogd fruit een nieuw concept te bieden in een vorm die draait om beleving en interactie met het product.”
Hierbij staat een moderne, frisse en aantrekkelijke omgeving en uitstraling voorop. “Klanten kunnen zelf hun mix samenstellen en opscheppen. Ons assortiment van onder andere noten, gedroogd fruit, granola en superfoods is zorgvuldig samengesteld en wordt continu aangepast aan de wensen van onze klanten. Wij importeren vanuit de hele wereld en branden de noten zelf in eigen warehouse. Alles is supervers en door de grote doorloopsnelheid kunnen we dit ook absoluut waarmaken.”
Onderscheidend concept
De Aarhof is een wat kleinschaligere locatie dan de broers gewend zijn, maar ze hebben alle vertrouwen dat het succesvol zal zijn: “We hebben gekeken naar het lokale en regionale aanbod en zien op deze locatie een interessante mogelijkheid voor ons specifiek kwalitatief onderscheidend consumentenconcept. We leggen de lat hoog en willen onze keten graag landelijk verder uitrollen, en zijn daarom altijd op zoek naar goede locaties. Met Ans Jorritsma van Your Pop-up Store kwamen we via haar netwerk en prettige bemiddeling op deze locatie terecht.”
Op de website kun je in één oogopslag zien wat er in de producten zit. Zo komen de broers zoveel mogelijk tegemoet aan de gezondheidswensen van de consument. Je kunt bijvoorbeeld zien of producten glutenvrij, suikervrij of zonder toegevoegde suikers of eiwitrijk zijn. “Zo wordt een goede balans van bewuste en verwenmomenten voor de consument gecreëerd.”