Op vrijdag 22 mei wordt in het clubhuis van Alphense Boys een speciale reünieavond gehouden voor de spelers en stafleden van de kampioensteams van Boys 1 uit 1988 en 1991. Inmiddels hebben al veel oud-spelers hun komst toegezegd. Ook supporters uit die tijd zijn vanaf 19:30 uur van harte welkom om herinneringen op te halen en verhalen uit te wisselen over hoe het iedereen in de afgelopen 35 jaar is vergaan.
Unieke beelden en oude verhalen
De reünie is een initiatief van oud-spelers Albert Kooij, Robert van der Laan en Frank Bakker, samen met voormalig verzorger Wim Versteeg en toenmalig hoofdtrainer Paul Bahlmann. Tijdens de avond worden onder meer filmbeelden vertoond van de kampioenswedstrijd uit 1988 tegen Quick. Daarnaast is de organisatie druk bezig om meer oude beelden, foto’s en bijzondere verhalen te verzamelen.
Bezoekers die de reünie willen bijwonen, kunnen zich aanmelden door een mail te sturen naar paul.bahlmann@hetnet.nl.