Sale: vanaf maandag 29 juni alléén op afspraak bij Van Keeken
Daar waar menig winkel te kampen heeft met te weinig bezoekers of juist teveel waardoor er een lange wachtrij voor de deur kan ontstaan, is schoenenwinkel Van Keeken uit Alphen aan den Rijn een nieuwe weg ingeslagen: Service op afspraak.
Kees van Keeken: “Op deze manier kunnen we in de eerste drukke dagen van de opruiming toch zorgen voor een veilige en persoonlijke manier van klanten helpen. Bovendien zijn er weinig tot geen wachttijden, eigenlijk alleen maar voordelen!”
Service op afspraak
Omdat Van Keeken de eerste periode van de sale normaal gesproken heel veel klanten bij elkaar in de winkel heeft, kan er in deze periode niet gegarandeerd worden dat er dan voldoende ruimte is voor 1,5 meter. Daarom introduceert de schoenwinkel ‘Service op afspraak’.
“Om toch veilig de service te kunnen geven die we onze klanten graag bieden, kwamen we op het idee om op afspraak te werken. Hierdoor hebben we niet meer dan 30 mensen tegelijk in de winkel en kunnen we onze klanten ook de service geven die ze eigenlijk willen. We merken dat er veel klanten zijn die extra aandacht nodig hebben bij het zoeken van de perfect passende schoen. Dat kunnen we nu bieden mét een leuke korting! Bovendien werkt het nog veel rustiger ook.”
Hoe kun je een afspraak maken?
“Dit moet natuurlijk wel gemakkelijk gaan. Daarom maken we gebruik van een online agenda via de website www.vankeekenschoenen.nl/sale-agenda of via het scannen van de QR code op de etalage. We reserveren voor iedere klant een tijdslot van 20 minuten per afspraak. Gedurende deze tijd geven wij ook echt de aandacht die nodig is.”
Voor de mensen die liever gewoon willen bellen kan dit natuurlijk ook: 0172 473077.