Vanochtend, dinsdag 26 november, is een vrachtwagen tegen de overkapping van Sluizeman in Winkelcentrum de Baronie gereden. Het incident gebeurde toen twee vrachtwagens elkaar probeerden te passeren. Hoewel dit doorgaans mogelijk is, reed een van de voertuigen tegen de overkapping aan.
De vrachtwagen en de overkapping liepen schade op door de botsing, maar er zijn geen meldingen van gewonden. Het bergingsbedrijf is onderweg om de vrachtwagen op te halen.
.jpeg)
.jpeg)
.jpeg)