GoedOpOrde.nl logo
Tip!

GoedOpOrde.nl

Veel ondernemers zien op tegen de financiële kant die hoor bij het runnen van een bedrijf. Het kost een hoop tijd om alles te begrijpen, te voldoen aan alle fiscale regels en de administratie te voeren. Tijd die je liever in het ondernemen zelf wilt stoppen.

En dat begrijpen wij! Als administratiekantoor in Alphen aan den Rijn zorgen wij dat ondernemers totaal worden ontzorgd op fiscaal gebied. Ben je op zoek naar een boekhouder die meer doet dan alleen je administratie op orde houden? Dan ben je bij ons aan het goede adres!

GoedOpOrde.nl is een laagdrempelig en innovatief administratiekantoor in Alphen aan den Rijn die diensten verleent op accountancy niveau. Wij ontzorgen ondernemers op fiscaal en administratief gebied en geven proactief advies. Of het nu gaat over belastingen, financieringen of HR. Wij helpen je graag!

We zijn transparant in wat we doen en werken met voordelige maandabonnementen. Zo weet je waar je aan toe bent en komen er achteraf geen verrassende facturen. Je krijgt altijd een vast contactpersoon zodat we het zo persoonlijk mogelijk kunnen houden in deze digitale wereld.

Elke ondernemer is welkom bij ons. Of je nu starter, zzp’er of mkb’er bent. We zorgen dat onze diensten aansluiten op jouw behoeften. Ook als non-profit organisatie kun je bij ons terecht.

We zijn een NOAB gecertificeerd kantoor waardoor je uit mag gaan van een kwalitatief goede dienstverlening.

Administratie
Wij verzorgen de complete administratieve en fiscale boekhouding zodat jij je voor 100% kan concentreren op het ondernemen. Op basis van je behoefte kiezen we het juiste pakket of maken we een maatwerk abonnement die aansluit bij de wensen. Verwerking van de administratie in Exact Online, tijdige aangiften, jaarrekeningen, advies en onbeperkt contact per telefoon/mail is altijd de basis.

Salarisadministratie
Heb je personeel in dienst of ben je van plan personeel aan te nemen? Dan is een goede salarisadministratie noodzakelijk. Hoe fijn is het als dit uit handen wordt genomen? Je personeel wordt tijdig uitbetaald en ze kunnen zelf de nodige documenten ophalen uit de portal.

Belasting
Als ondernemer wil je het liefst zo min mogelijk belasting betalen. Daarnaast wil je ook aan alle fiscale verplichtingen voldoen zonder dat je daar veel tijd aan kwijt bent. Dat begrijpen wij. Door onze kennis en expertise zorgen wij dat je aan aal verplichtingen voldoet en nemen alle soorten aangiftes voor onze rekening. Denk aan vennootschapsbelasting, dividendbelasting, omzetbelasting.

Bedrijfsadvies
Ben je op zoek naar financieel adviseur die naast je staat en helpt met het nemen van de juiste beslissingen? Ook dan ben je bij ons aan het goede adres!

Wij helpen ondernemers bij het bepalen van de juiste koers voor hun bedrijf. Hierbij gaan we verder dan alleen het kijken naar de cijfers.

We verzorgen onder andere de volgende bedrijfsadviezen:

  • Financieringsaanvraag
  • Bedrijfswaardering
  • Keuze rechtsvorm
  • Overgang rechtsvorm
  • Prognoses

Pre-audit
Pre-audit services staat voor het ‘controlegereed’ maken van de financiële administratie voordat het accountantskantoor met de controle start.

Binnen het team hebben we de juiste kennis en expertise om een onderneming te ondersteunen bij de voorbereidingen op de controle. 

Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom je afscheid zou willen nemen van je huidige boekhouder of accountant. Soms is het overduidelijk dat je accountant niet langer aansluit bij jouw behoeften. Of dat deze fouten maakt in je administratie of de aangiftes. Maar wat als je twijfelt? Het is dan een goed idee om je huidige accountant of boekhouder te evalueren. Onderstaande vragen kunnen je helpen.

  • Werkt je accountant online zodat je 24/7 inzicht hebt in de financiën?
  • Geeft je huidige boekhouder tussentijds proactief advies op basis van de behaalde cijfers?
  • Valt er wel eens een onverwachtse factuur op de mat nadat je advies hebt gekregen van je accountant?

GoedOpOrde.nl helpt je graag verder!

Het lijkt misschien heel gedoe om over te stappen. Maar dit valt ontzettend mee. 

Heb je besloten om te wisselen van boekhouder? Dan helpen wij je graag verder met onze gratis overstapservice!

Hoe werkt de overstapservice?
Overstappen van boekhouder of accountant is heel makkelijk! In slechts een paar stappen is het geregeld.

  1. Na een prettig gesprek heb je besloten de samenwerking aan te gaan met GoedOpOrde.nl.
  2. Stel je huidige boekhouder of account op de hoogte van de overstap.
  3. Wij nemen daarna contact op met de andere partij en regelen de overgang.
  4. Zo kun jij je verder bezighouden met ondernemen!

Kijk ook onze video over het gemak van overstappen. Wij maken ondernemen makkelijker!

We leven in een wereld die steeds meer gedigitaliseerd en geautomatiseerd wordt. De keuze voor ons om digitaal te werken past daar dan ook helemaal bij.

Doordat de administratie digitaal wordt aangeleverd bespaar je tijd én geld. Niet meer printen, langs je boekhouder rijden met mappen enz. Alles kun je digitaal doorsturen en wij doen de rest! Door deze snelheid zijn je cijfers altijd bij en heb je 24/7 online inzage in je financiële situatie. Zo kun je de juiste beslissingen maken voor je bedrijf. Handig!

Roy en Martijn zijn 10 jaar geleden het ondernemersavontuur gestart, omdat zij een andere kijk hadden op de wereld van boekhouders en accountants. Administratieve dienstverleners hadden (en hebben) een stoffig imago met ouderwetse opvatting, uurtje-factuurtje en weinig tot geen automatisering. Met hun achtergrond en werkervaring in de wereld van accountancy hebben ze de stoute schoenen aangetrokken en zijn een eigen administratiekantoor gestart. En met succes!

De afgelopen jaren is het bedrijf uitgegroeid tot een volwaardig administratiekantoor met vestigingen in Alphen aan den Rijn, Den Haag en Utrecht. En sinds 2019 zijn we officieel NOAB gecertificeerd waar we erg trost op zijn!

Met een jong, gezellig en ambitieus team zorgen wij dat de administratie op orde is en geven we gevraagd en ongevraagd financieel en strategisch advies. Benieuwd naar het team? We stellen ze hier graag aan je voor!

Wil je meer weten over wat wij voor jou kunnen beteken? Neem dan contact met ons op om eens gratis en vrijblijvend kennis te maken.

We zijn op diverse manieren bereikbaar zodat er altijd wel een vorm past bij jou. Appen, bellen, mailen of via de website. Je bent natuurlijk ook altijd van harte welkom op ons kantoor in Alphen aan den Rijn (of andere vestiging) voor een goede kop koffie. Sportief aangelegd? Dan spelen we graag een potje tafeltennis!

Neem contact op door te bellen naar 085 273 0761, stuur een berichtje via Whatsapp of via de website. Kijk voor meer informatie op Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube of Twitter.

Is dit jouw bedrijf, maar klopt er iets niet?
Stuur een locatie in